Egy izzasztó jógaórán ismerkedtem meg a flottásokkal

Az egyik barátnőm imádja a jógát. Nemcsak gyakorolja, de oktatja is. Ő egy igazi kis jógi. Régóta fűzött már, hogy menjek el az egyik jógaórájára. Hosszas gondolkodás után végre rászántam magam. Tisztában vagyok a jóga jótékony hatásaival és tetszenek az ászanák is. De higgyétek el: ha létezik jóga antitehetség, akkor az én vagyok.

Mivel ingyen volt az óra – meg persze azért, hogy ne bántsam meg a barátnőmet – elmentem. A csapat két csoportra oszlott. Voltak a „flottások” és a „pumák”. Nem igazán értettem a dolgot, de lényegében egymásnak kellett bemutatnunk a gyakorlatokat. A barátnőm jól kitalálta ezt… így neki igazából semmi dolga sem volt.

A flottások megnevezés itt az órán nem azt jelentette, amit egyébként. Ugyanis a flottások – ahogy egy kis utánajárás után megtudtam – annyit tesz, mint flottakezeléssel foglalkozó szakemberek. A flottakezeles.hu elintéz mindent a vállalatok számára, ami a céges autókkal kapcsolatos. Így nekik nem marad más dolguk, minthogy élvezzék, ahogy a pénzük dolgozik helyettük. Minden más terhet a flottások levesznek a vállukról.

A flottakezelés különböző szolgáltatási csomagokba tömöríti az átvállalt feladatok teljes körét, de azon túl ingyenes anyagokkal is segítik a cégeket. Az ötrészes levélsorozatuk például ingyenesen ad iránymutatást számos kérdésben. És hogy miről is szólnak a levelek? Tényleg mindenről, amelyet a céges autókkal kapcsolatban tudni szeretnének vagy tudniuk kellene a vállalatok tulajdonosainak.

flottások

Az első levél a cégautó választásának szempontjait tartalmazza. Mégpedig úgy, hogy az ne járjon rejtett költségekkel vagy ne adódjanak olyan problémák, melyek csak a későbbiek során buknak ki. A következő levél tartalma: mikor melyik finanszírozási forma választása ajánlott ahhoz, hogy a lehető legjobban járjanak az igénybe vevők? A harmadik, vagyis a középső e-mail azzal kapcsolatban szolgál iránymutatással, hogy meddig érdemes használni egy autót annak érdekében, hogy pénzügyileg a lehető legtöbbet hozzák ki belőle a cégtulajdonosok. Az utolsó előtti levél sem köntörfalazik: azonnali és működő megoldásokat kínál a gumicserék területével kapcsolatban. Vagyis mit lehet tenni annak érdekében, hogy a céges autókon végrehajtott gumicserék ne járjanak nagy kiadásokkal? Végül, de nem utolsó sorban az ötödik levél megosztja velünk, hogy mikor, melyik esetben mely motortípusú autót érdemes választani. Mikor jön jól egy hibrid, egy dízel vagy pedig egy benzines autó? Ez természetesen az átlagosan megtett távtól és attól is függ, hogy hol vezetnék többet a céges autót: a belvárosban, országúton vagy éppen az autópályán?

A flottások által megosztott tippek és ötletek a multicégek által alkalmazott módszereket veszik alapul, hiszen a nagyvállalatok területén már jól bevált, működő megoldások születtek a flottakezelés vonatkozásában. Miért ne alkalmazhatnák ezeket a kis- és középvállalkozások is? A flottások ebben segítenek. Vagyis abban, hogy a kisvállalatokból is kihozzák a legtöbbet. Kétségtelen, hogy a flottakezeles.hu szolgáltatásaival csak nyerni lehet. Amennyiben egy cég elhatározta magát, hogy csatlakozik a flottásokhoz, a honlapon lévő elérhetőségek egyikén kapcsoltba léphet velük.

Na, de visszakanyarodva a jógaórára. A barátnőm okosan kiszervezte az óravezetés feladatát. Én a pumák csapatába kerültem, volt mit tanulnom a másik csapattól. Olyan hajlékonyan és ügyesek voltak, én meg csak bénáztam a darabos mozgásommal, meg hát hajlékony se nagyon vagyok. Majd legközelebb. Hiszen ahogy mindenben, a jógában is a gyakorlat teszi a mestert.